mercredi, septembre 07, 2011

Roberta et Edmond

voila dans le nr 2 du septembre 2008 Quilt Country j'ai vu Edmond le Mouton et il m'a plu donc le voilà revisé par ma palette et stylet wacom - a jeter ou a garder?
w nr 2 z 2008 Quilt Country widzialam Edmunda Barana i go przerobilam na palecie wacom wyrzucic czy zostawic?
http://www.paperblog.fr/1030310/revue-quilt-country-n2/
 ktos mi powiedzial ze ma demoniczne oczy - ok przerobie ja ; narazie Roberta czeka na poprawki --- voila Roberta avec ses yeux demoniaques

jak zwykle pytanie: wyrzucic czy zostawic? question : jeter à la poubelle ou garder ?

2 commentaires:

Dekupażownia Jagodzianki a dit…

Ja bym zostawiła...;)

A sówki są boskie!

Pozdrawiam, Jagodzianka.

aujourd'hui: O'Clara a dit…

nnnnnnnno to zostawiam dziekuje:)))) iii zaraz ciebie wkleje