samedi, mars 05, 2011

presque Printemps

tout va bien - j'essaie de me concentrer sur l'ensemble de mes images pour créer mini Book - pas facile du tout - je suis seule dans mon coin , aucune personne pour me filer des conseils ou pour dire  " jette tout à la poubelle"
*****
Wszystko ok, raz w tygodniu spedzam 3 godziny w SPA - wracam zmeczona ale pelna energii.
Chcialabym sie skoncentrowac na obrazkach zeby zrobic mini Book - nielatwo - jestem sama tu w tym kacie, przed szybka komputera, zadnej osoby, ktoraby poratowala dobra rada albo powiedzialaby "a wez wyrzuc to wszystko do kosza"
wiem, to juz bylo - no w czesci - oui je sais j'ai montré ça , au moins en partie 
serduszko i ptaszek moja lapa wykonane , na dole tykwa pomalowana  i spryskana sprayem do efektow popekan - oiseau et coeur fait par mes soins, et coloquinte peint et vernis avec vernis a craqueler

7 commentaires:

JAGODZIANKA a dit…

Ja jestem zachwycona, szczególnie ptaszkiem. w ogóle fajna kompozycja. Podoba się mi również ta niebieska tykwa, bo coś mnie ostatnio bierze na niebieskość. Chyba tęsknota za wiosna powoduje, ze potrzebuję różnorodności kolorystycznej.

Pozdrawiam serdecznie, bisous ;)
Jagodzianka.

JAGODZIANKA a dit…
Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.
Magdalena a dit…

Jak to do kosza? co do kosza? ty nic do ksza nie wyzucaj!
przesylaj probki na maila a jak tylko wlepie moje slepia w komuterowy ekran to odrazu doradze.

Przytulam mocno!

ptaszki slodkosc!

Magdalena a dit…

komputerowy chcialam napisc...

Anonyme a dit…

och jak mi od razu lepiej i slodziej - dziekuje Wam bardzo bardzo chociazby za wasza obecnosc :)

Les Cotrions a dit…

Lovely Spring photos! I'm waiting for the good season...it's just raining here!
Happy Sunday!
Vale

Vanessa Brantley Newton a dit…

These are beautiful! The are fabulous!!! Love the bird. Thanks so much for stopping by.
Have a good weekend.
V